Garantia produselor

Produsele cumpărăte prin intermediul DENTOTAL sunt noi, în ambalaje originale și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale în vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare și Legea 449/2003, cu modificările și completările ulterioare) și politicilor comerciale ale producătorilor. Termenul de garanție decurge din momentul facturării produsului. Garanția este valabilă doar pe teritoriul României, cu excepția situațiilor când se precizează altfel în certificatul de garanție comercială. Pe lângă orice alte garanții prevăzute de legile aplicabile și detaliate în certificatul de garanție emis de către Producător/Importator sau Vânzător, acesta garantează Cumpărătorul împotriva oricărei non conformități care poate afecta întreaga sau o parte a bunurilor și serviciilor, cu excepția uzurii normale, pentru o perioadă de 12 sau 24 de luni de la data emiterii facturii de vânzare, asa cum este specificat in certificatul de garantie al produsului. Excepție fac produsele consumabile, care nu beneficiază de garanție. În cazul solicitărilor nejustificate a garanției, Vânzătorul își rezervă dreptul de a obliga Cumpărătorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului și a taxelor de transport corespunzătoare.

Tipuri service

  • Garantie
  • Post-garantie
  • Contracte de service
  • Interventii neprogramate
  • Consultanta si remediere de la distanta

Conditii service

Orice reparatie sau defectiune trebuie anuntata furnizorului in maximum 5 zile de la aparitie si trebuie insotita de actul de cumparare(factura fiscala) si de certificatul de garantie(in original). Inainte de a returna orice piesa sau echipament pentru reparatii/mentenanta in cadrul garantiei sau in afara acesteia, este obligatoriu ca acestea sa fie curatate si dezinfectate. In cazul in care nu sunt respectate aceste conditii ne rezervam dreptul de aplicare a unei taxe de sterilizare a echipamentului inainte de a fi inmant tehnicianului pentru verificari si reparatie.

Recomandari de intretinere a pieselor de mana

Recomandari de intretinere scaun stomatologic

Termenul de garantie comerciala

In perioada de garantie, furnizorul garanteaza buna functionare a produselor, reparand sau inlocuind produsele defecte. In cazul reparatiei, garantia se prelungeste cu perioada in care produsul s-a aflat in service. Operatiunile de reparare sau inlocuire se realizeaza in cel mai scurt timp posibil, termenul maxim fiind de 15 zile calendaristice, iar in cazul in care reparatia necesita un timp mai indelungat, departamentul tehnic va face o estimare si o va comunica clientului. Daca produsele nu pot fi reparate, sau durata de nefunctionare, datorata defectelor aparute depaseste 10% din termenul de garantie comerciala, la cererea clientului, produsele vor fi inlocuite cu produse echivalente sau se va restitui pretul platit de client. Garantia acopera numai defectele aparute in conditii de utilizare corespunzatoare de catre personalul abilitat si in conformitate cu manualul de utilizare al produselor. Aceasta acopera doar defecte de fabricatie sau de material. In cazul defectarii, clientul trebuie sa apeleze la firma de service indicata de furnizor. Garantia nu acopera modificarile ulterioare, materialele consumabile si alte componente care beneficiaza de conditii specifice de garantie si nici uzura normala a subansamblelor in miscare sau a accesoriilor si pieselor detasabile. Garniturile, filtrele, cartusele imprimantelor, sigurantele fuzibile, becurile sunt considerate consumabile, iar integritatea si calitatea acestora vor fi verificate la punerea in functiune.

Garantia se pierde in urmatoarele cazuri:

  1. aparatele au fost pastrate, utilizate, manevrate sau intretinute necorespunzator, contrar instructiunilor din manualul de utilizare, sau de catre personal fara instruire adecvata.
  2. aparatele au fost deteriorate mecanic (sparte, zgariate etc.) ca urmare a unor utilizari sau manipulari neglijente, sau a altor accidente, inclusiv a unor catastrofe naturale.
  3. asupra aparatelor s-au efectuat intervenţii de cãtre utilizator sau alte persoane neautorizate.
  4. s-au utilizat alte consumabile si piese de schimb decat cele recomandate de producator.

Service Pick-up & Return

Serviciul de garantie de tip Pick-up & Return se ofera pentru toate produsele achizitionate de la Dentotal care sunt in perioada de garantie si care pot fi ridicate de curier si aduse in service. Astfel, oriunde va aflati in tara, daca intampinati probleme cu produsul dvs, acesta va fi preluat de noi prin curier rapid si returnat la fel de simplu la usa dvs, gratuit, pe toata perioada de garantie a produsului completand formularul de service

Inainte de a completa formularul de service, va rugam sa verificati daca:

  1. Produsul este achizitionat de la Dentotal.
  2. Sunteti in posesia facturii, copie sau original si a certifcatului de garantie.
  3. Daca produsul beneficiaza de garantie. Termenul de garantie il puteti verifica pe spatele facturii.
  4. Puteti descrie cat mai amanuntit defectul reclamat.
  5. Defectul reclamat este un defect care poate fi reparat in garantie. Desi produsul este in perioada de garantie, exista defecte care NU se incadreaza in aceasta categorie conform celor metionate mai sus.

Pentru mai multe detalii si informatii despre service ne puteti contacta telefonic la numarul 0731 555 806 sau completand formularul de service