Service

Tipuri service

  • Garantie
  • Post-garantie
  • Contracte de service
  • Interventii neprogramate
  • Consultanta si remediere de la distanta

Conditii service

Orice reparatie sau defectiune trebuie anuntata furnizorului in maximum 5 zile de la aparitie si trebuie insotita de actul de cumparare(factura fiscala) si de certificatul de garantie(in original)! Inainte de a returna orice piesa sau echipament pentru reparatii/mentenanta in cadrul garantiei sau in afara acesteia, este obligatoriu ca acestea sa fie curatate si dezinfectate. in cazul in care nu sunt respectate aceste conditii ne rezervam dreptul de a nu da curs reclamatiei si de a trimite piesa inapoi pe costul clientului. Va recomandam sa aduceti produsul in service în ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului datorită ambalării necorespunzătoare nu vor fi primite in garanție.

Termenul de garantie comerciala

In perioada de garantie, furnizorul garanteaza buna functionare a produselor, reparand sau inlocuind produsele defecte. In cazul reparatiei, garantia se prelungeste cu perioada in care produsul s-a aflat in service. Operatiunile de reparare sau inlocuire se realizeaza in cel mai scurt timp posibil, iar in cazul in care reparatia necesita un timp mai indelungat, departamentul tehnic va face o estimare si o va comunica clientului. Daca produsele nu pot fi reparate, sau durata de nefunctionare, datorata defectelor aparute depaseste 10% din termenul de garantie comerciala, la cererea clientului, produsele vor fi inlocuite cu produse echivalente sau se va restitui pretul platit de client. Garantia acopera numai defectele aparute in conditii de utilizare corespunzatoare, de catre personalul abilitat si in conformitate cu manualul de utilizare al produselor. In cazul defectarii, clientul trebuie sa apeleze la firma de service indicata de furnizor. Garantia nu acopera modificarile ulterioare, materialele consumabile si alte componente care beneficiaza de conditii specifice de garantie si nici uzura normala a subansamblelor in miscare sau a accesoriilor si pieselor detasabile. Garniturile, filtrele, cartusele imprimantelor, sigurantele fuzibile, becurile sunt considerate consumabile, iar integritatea si calitatea acestora vor fi verificate la punerea in functiune.

Garantia se pierde in urmatoarele cazuri:

  1. aparatele au fost pastrate, utilizate, manevrate sau intretinute necorespunzator, contrar instructiunilor din manualul de utilizare, sau de catre personal fara instruire adecvata.
  2. aparatele au fost deteriorate mecanic (sparte, zgariate etc.) ca urmare a unor utilizari sau manipulari neglijente, sau a altor accidente, inclusiv a unor catastrofe naturale.
  3. asupra aparatelor s-au efectuat intervenţii de cãtre utilizator sau alte persoane neautorizate.
  4. s-au utilizat alte consumabile si piese de schimb decat cele recomandate de producator.

Preturi

  1. Revizie anuala unit-uri dentare Join Champ - 100 euro + TVA
  2. Deplasare, constatare defect - 150 Lei + TVA
  3. Deplasare in afara Bucurestiului (se taxeaza dus-intors) - 1 leu / km + TVA
  4. Contract post-garantie unit-uri dentare Join Champ / autoclav Leopard sau Zetaclave - 100 euro + TVA
  5. Manopera 100 lei / h + TVA
  6. Revizie autoclav Zetaclave / Leopard - 150 lei + TVA